onsdag 14 januari 2009

Vår nya "Fröken"


Sofia Angel heter jag det är jag som har glädjen att få vara en del av era barns liv.
Vem är jag då? Undrar kanske ni.
Under 11 år har jag arbetat med barn & ungdomar och jag älskar det. Att ge dem den bäst möjliga starten i livet är något som jag brinner för. Förutom att jag är påhittig, flexibel så älskar jag att var ute och bland djur.

På min fritid är jag mycket med mina små flickor, vi pysslar i alla dess former. Hästar ligger också mig värmt om hjärtat då jag är en gammal hästtjej.

Jag ser fram emot att ta hand om era barn, fylla deras vardag här hos oss med trygghet, kunskap och glädje. Och så klart en massa kul bus tillsammans.

Mvh
Sofia

1 kommentar:

anna sa...

Välkommen till världens bästa dagis. Anna pratar mycket om sin nya fröken.
Jag (vi) får ångest när vi tänker på att Anna bara ska gå på Karlslundsgård en termin till.
Det är alltid lika roligt att titta på alla barnen och se vad dom sysslar med.Kram på er, alla fröknar, och en god fortsättning. Dagarna blir faktiskt längre och längre...
Från Fam. Engel