onsdag 27 oktober 2010

Ett par rader från Lotta

Äntligen! Nu är det klart att det är jag, Lotta som blir Karlslunds nya förskolechef och jag tycker det skall bli så spännande och kul.
Jag är en förskollärare med 15 års praktisk erfarenhet inom kommunal verksksamhet, men jag har också jobbat mycket med att driva pedagogiska frågor och det tänker jag ta med mig nu när Karlslunds gårdsbarn nu övergår från pedagogisk omsorg till förskola.
Jag är uppväxt på landet inte långt härifrån Karlslund , men nuförtiden bor jag i Ekeby med min man och våra två goa killar. Tre och nio år gamla.
Jag gillar sång och musik och när det är riktig fest händer det att jag förvandlas till Pippi Långstrump
Den 1 december börjar jag på riktigt men jag kommer kanske att träffa på er och era barn innan för det är tänkt att jag skall smygstarta lite innan.
Ser fram emot ett gott och långt samarbete för att göra det bästa för det käraste ni har, era barn!
Lotta Osslén

Inga kommentarer: